0
0

Intrebari frecvente

Intrebari frecvente (FAQ)

Mai jos gasesti informatii utile despre comenzi, modalitati de plata, politici si proceduri interne, care te vor ajuta sa intelegi mai bine modul in care lucram si cum te putem ajuta:

1. Cum fac o comanda?

Poti plasa o comanda:

  • online, pe site-ul nostru, alegand produsele dorite si urmand pasii pentru comanda
  • vizitandu-ne in Showroom-ul nostru de pe str. Campulung, nr. 1D, Pitesti
  • trimitandu-ne un mail la adresa contact@slava.ro sau completand formularul de contact de aici. Daca alegi sa ne trimiti mail, te rugam sa nu uiti sa incluzi in mailul tau de comanda urmatoarele detalii: numele tau complet, adresa de livrare (inclusiv codul postal), un numar de telefon de contact, metoda preferata de plata, produsele pe care doresti sa le includem in comanda.
  • apeland 0742.032.208.

 

2. Care sunt modalitatile de plata acceptate?

Poti opta intre urmatoarele variante de plata:

  • Cash la livrare

Pentru confortul dvs, vă oferim modalitatea de a plăti pentru produse într-o modalitate foarte simplă – cash. Astfel, puteți plăti cash la livrare, nu când plasați comanda. În timpul livrării, șoferul vă va da o chitanță pentru plată și o factură TVA pentru comanda dvs.

  • Plată online cu cardul

Folosind această metodă după plasarea comenzii veți fi redirecționat catre o fereastră sigură de plată. După ce completați informațiile și s-a efectuat plata veți fi intors în site iar comanda dumneavoastră va fi plasată. Șoferul vă va înmâna la livrare factura fiscală pentru produsele cumpărate.

  • Transfer bancar

După ce selectați metoda de plată, puteți să patiți în modul traditional – prin transfer bancar în contul nostru până în ziua livrării (dacă nu am convenit altfel). Vă rugăm să treceți numarul comenzii la detaliile transferului (spre exemplu #123456).

Detaliile contului in care sa faceti plata:

  • Destinatar: PRO ART QUALITY SRL
  • Cod fiscal: 17143650
  • Numărul contului: RO55 BTRL RONC RT03 4875 4601
  • Banca: Transilvania
  • La detalii: Numărul comenzii dvs.

 

3. Pot plati si in rate?

DA. La Slava Home poti opta pentru varianta de plata in rate, doar la achizitionarea produselor din Showroom-ul Slava Home de pe Str. Campulung, nr. 1D, Pitesti, Arges.

Plata în rate poate fi efectuata prin umatoarele metode:

  1. Rate fara dobanda:
  1. Card Avantaj (Credite Europe Bank) – 10 rate
  2. Star BT ( Transilvania) – 10 rate
  3. BRD Finance (BRD) – 10 rate
  4. BRD Card de cumparaturi – 10 rate

Ratele sunt stabilite in functie de contractul beneficiarului.

2. Rate in magazin:

  1. Banca Transilvania
  2. Banca BRD

4. Cum pot face un retur si cum imi pot primi banii inapoi?

Toate produsele noastre au garantie asigurata. Daca observati vreun defect de fabricatie sau cauzat de transport, noi vom rezolva problema comandand piese de schimb in garantie, inlocuind produsul cu unul nou, sau returnandu-va banii inapoi. Tot ce trebuie sa faceti este sa ne trimiteti poze pe email cu defectele sau daunele produselor. Astfel, vom putea sa rezolvam problema mai rapid si mai usor. Toate informatiile legate de garantie, retur si rambursari le puteti obtine la numarul de telefon 0742032208 sau pe email la contact@slava.ro.

Daca vreti sa returnati mobila, desi nu observati un defect sau daune de fabricatie ori transport, o puteti face in conditiile legii, in termen de 14 zile de la livrarea comenzii. Singura conditie este ca mobila sa nu fi fost asamblata si sa fie inca in cutiile originale. Mobila returnata va fi ridicata in termen de 15-20 de zile, iar banii vor fi returnati in contul dumneavoastra, prin transfer bancar, dupa preluarea mobilei.

5. Ce garantie au produsele Slava Home?

Toate produsele Slava Home au garantie pentru calitate 24 de luni. Fiecare produs are specificatiile scrise in descrierea acestuia pe site-ul nostru. Toate produsele vandute de catre www.mobilaslava.ro vin cu garantie de la producator, ale carui termeni si conditii le puteti citi in descrierea produsului si in garantia propriu-zisa.

Conditiile de validitate pentru garantie sunt urmatoarele:

  • În timpul procesului de asamblare, clientul a urmat instrucțiunile de asamblare;
  • Produsul a fost folosit în scopul pentru care a fost creat și a fost întreținut și depozitat potrivit instrucțiunilor;
  • Garanția se aplică în cazul în care defectele de calitate ale produsului sunt cauzate de către producător sau de către transportarea produsului până la client.

Clientul pierde garanția în cazurile în care:

  • Cumpărătorul nu a urmat regulile de mentenanță și depozitare ale mobilei;
  • Produsele au fost deteriorate de către cumpărător;
  • Mobila nu a fost deteriorată din cauza forței majore.

În ceea ce privește defectele ce apar când folosiți mobila, vă rugăm să folosiți datele de contact oferite pe site-ul www.mobilaslava.ro pentru a le semnala. În timpul garanției, toate problemele legate de calitate și cantitatea prudselor vor fi rezolvate de către www.mobilaslava.ro. Reparațiile sau înlocuirea produselor vor fi plătite de către companie.

În timpul garanției (24 de luni), după ce ați observant defectele ascunse de material, vă rugăm să faceți fotografii și să ni le trimiteți la contact@slava.ro. Producătorul va decide dacă se aplică garanția – ceea ce înseamnă că defectul a apărut în timpul producției sau din alte motive. Veți fi informat de decizia producătorului prin metoda de comunicare preferată de dvs.

Vă rugăm să rețineți că:

  • Garanția producătorului nu se aplică pieselor de mobilă afectate de timp și uzură.
  • În cazul în care motivul returnării mobilei este calitatea proastă, noi suntem obligați să vă înlocuim mobila cu una de calitate satisfăcătoare sau să vă dăm banii înapoi.

6. Cat dureaza livrarea unei comenzi in Romania?

Avand in vedere ca produsele din Centrul Comercial Slava sunt fabricate de catre producatori diferiti, acestea au termene de livrare diferite. In momentul plasarii comenzii vi se va face o estimare a intervalului de livrare, in functie de produsele incluse in comanda.

7. Cat dureaza livrarea unei comenzi in afara Romaniei (in Republica Moldova)?

Avand in vedere ca produsele din Centrul Comercial Slava sunt fabricate de catre producatori diferiti, acestea au termene de livrare diferite. In momentul plasarii comenzii vi se va face o estimare a intervalului de livrare, in functie de produsele incluse in comanda.

8. Aveti un showroom unde pot vedea mobila cu ochii mei?

Da, avem un showroom de 4500 de mp, pe care il puteti gasi in Pitesti, judetul Arges, pe Strada Campulung, nr. 1D.

9. Aveti mobila produsa de voi?

Momentan nu avem propria noastra fabrica de mobila, insa avem mobila produsa in cele mai de incredere fabrici din Romania si internationale, de catre parteneri cu renume pe piata.

10. Pot alege si alte culori pentru produsul dorit, in afara de cele care exista pe site?

Dacă modelul permite acest lucru, da! Cel mai bine este sa ne contactati, iar noi vom face tot posibilul sa va ajutam!

11. Pot sa comand mobila de o anumita dimensiune specifica?

Avem o gama variata de produse de mobilier, pentru fiecare colt al casei dumneavoastra in dimensiuni si stiluri diversificate, prin urmare, cel mai probabil veti gasi dimensiunea dorita printre produsele noastre. In cazul in care doriti dimensiuni diferite fata de cele inscrise pe produs, din pacate nu putem comanda noi, avand in vedere ca nu suntem producatori. Cel mai bine este sa ne contactati si sa ne spuneti specific ce anume doriti.

12. Pot sa schimb ce contine un set de bucatarie?

Puteti schimba ceea ce contine un set de bucatarie, doar daca acel set a fost combinat de noi. Seturile standard care sunt deja oferite de catre producator intr-un anumit format specific nu pot fi schimbate sau vandute separat. Cea mai buna varianta in acest caz este sa comandati setul dorit si sa nu folosti anumite componente de care nu aveti neaparata nevoie, daca aceasta este problema. Daca va doriti un anumit set de bucatarie, pe care nu il gasiti in showroom-ul sau pe site-ul nostru, noi il putem comanda pentru dumneavoastra.

13. Realizati proiecte pentru bucatarie?

Noi putem să vă facem un proiect pentru bucătărie și putem crea un set pentru bucătărie din dulapuri separate. Trebuie să ne trimiteți pe e-mail planul dvs pentru bucătărie sau dimensiunile la contact@slava.ro. Ar fi cel mai bine dacă ne-ați trimite un set pentru bucătărie și culoarea pe care o doriți pentru că prețul depinde de aceste două elemente. Cu cât avem mai multe informații, cu atât mai bine 🙂

14. Care este pretul mobilei?

Toate prețurile produselor sunt scrise lângă acestea. Dacă există opțiuni extra pentru selectarea prețului, acestea se vor ajusta automat, iar site-ul se va reîmprospăta imediat.

Prețurile includ TVA.

15. Cum pot sa obtin noi informatii despre comanda mea?

Puteți să ne contactați la nr de telefon 0742 032 208 sau pe email la contact@slava.ro cu numărul comenzii și vă vom oferi informații despre starea actuală a comenzii dvs și dacă este posibil – o dată de livrare.

16. Oferiti si facturi cu TVA pentru companii?

Toți clienții noștri au o factură TVA.

17. Cum pot sa imi anulez comanda deja plasata?

Dacă doriți să anulați comanda din orice motiv, puteți face asta sunându-ne la 0742 032 208 sau la contact@slava.ro.

18. La ce ora livrati mobila?

Noi încercăm mereu să livrăm comanda la o oră potrivită pentru dvs. Cu cel puțin cu o zi înainte de livrare, vă vom suna pentru a vă informa de sosirea comenzii și pentru a vă oferi o oră aproximativă pentru livrarea de a doua zi. De asemenea, în timpul zilei de livrare, șoferul vă va suna pentru a vă informa de sosirea lui.

19. Aveti si serviciu de manipulare?

Momentan nu avem disponibil serviciul de manipulare. Clientul va trebui sa asigure singur acest serviciu.

 

20. Ce fac daca primesc mobila cu un defect sau cu piese lipsa?

Dacă ați primit o mobilă cu defecte, daune sau cu piese lipsă, vă rugăm să ne contactați la 0742 032 208 sau la contact@slava.ro și ar trebui să menționați numărul piesei lipsă sau deteriorate potrivit instrucțiunilor. De asemenea, ar trebui să ne trimiteți o poză pe email la contact@slava.ro deoarece noi o vom trimite mai departe la producător. Producătorul este obligat să vă înlocuiască piesa în 15-45 de zile lucrătoare după înregistrarea garanției.