Intrebari frecvente

1. Cum fac o comanda?

Poti plasa o comanda:
  • online, pe site-ul nostru, alegand produsele dorite si urmand pasii pentru comanda
  • vizitandu-ne in Showroom-ul nostru de pe str. Campulung, nr. 1D, Pitesti
  • trimitandu-ne un mail la adresa contact@slava.ro sau completand formularul de contact de aici. Daca alegi sa ne trimiti mail, te rugam sa nu uiti sa incluzi in mailul tau de comanda urmatoarele detalii: numele tau complet, adresa de livrare (inclusiv codul postal), un numar de telefon de contact, metoda preferata de plata, produsele pe care doresti sa le includem in comanda.
  • apeland 0742.032.208.

2. Care sunt modalitatile de plata acceptate?

Poti opta intre urmatoarele variante de plata:
  • Cash la livrare
Pentru confortul dvs, vă oferim modalitatea de a plăti pentru produse într-o modalitate foarte simplă – cash. Astfel, puteți plăti cash la livrare, nu când plasați comanda. În timpul livrării, șoferul vă va da o chitanță pentru plată și o factură TVA pentru comanda dvs.
  • Plată online cu cardul
Folosind această metodă după plasarea comenzii veți fi redirecționat catre o fereastră sigură de plată. După ce completați informațiile și s-a efectuat plata veți fi intors în site iar comanda dumneavoastră va fi plasată. Șoferul vă va înmâna la livrare factura fiscală pentru produsele cumpărate.
  • Transfer bancar
După ce selectați metoda de plată, puteți să platiți în modul traditional – prin transfer bancar în contul nostru până în ziua livrării (dacă nu am convenit altfel). Vă rugăm să treceți numarul comenzii la detaliile transferului (spre exemplu #123456). Detaliile contului in care sa faceti plata:
  • Destinatar: PRO ART QUALITY SRL
  • Cod fiscal: 17143650
  • Numărul contului: RO97 OTPB 2700 0121 2374 RO01
  • Banca: Transilvania
  • La detalii: Numărul comenzii dvs.

3. Pot plati si in rate?

DA. La Slava Home poti opta pentru varianta de plata in rate, doar la achizitionarea produselor din Showroom-ul Slava Home de pe Str. Campulung, nr. 1D, Pitesti, Arges. Plata în rate poate fi efectuata prin umatoarele metode:
  1. Rate fara dobanda:
  1. BT Direct (Banca Transilvania)
  2. Star BT ( Transilvania) 
  3. BRD Finance (BRD) 
  4. BRD Card de cumparaturi
Ratele sunt stabilite in functie de contractul beneficiarului.
  1. Rate in magazin:
  1. Banca Transilvania

4. Cum pot face un retur si cum imi pot primi banii inapoi?

Toate produsele noastre au garantie asigurata 24 luni . Daca observati vreun defect de fabricatie sau cauzat de transport, noi vom rezolva problema comandand piese de schimb in garantie, inlocuind produsul cu unul nou, sau returnandu-va banii. Tot ce trebuie sa faceti este sa ne trimiteti poze pe email cu defectele sau daunele produselor. Astfel, vom putea sa rezolvam situatia mai rapid si mai usor. Toate informatiile legate de garantie, retur si rambursari le puteti obtine la numarul de telefon 0742032208 sau pe email la contact@slava.ro. Daca vreti sa returnati mobila, desi nu observati un defect sau daune de fabricatie ori transport, o puteti face in conditiile legii, in termen de 14 zile de la livrarea comenzii. Singura conditie este ca mobila sa nu fi fost asamblata sau folosita si sa fie inca in cutiile originale. In cazul in care mobila va fi returnata din motive personale (care  nu este placul dvs. nu se potriveste cu restul mobilierului, etc) se vor retuna doar banii pe produs fara costul initial de transport, returul se va face prin transfer bancar, dupa preluarea produsului si verificare, produsul trebuie sa fie foarte bine ambalat in cazul in care produsul v-a prezenta defecte din cauza faptului ca nu a fost ambalat corespunzator (suplimentar fata de ambalajul initial de la livrare) banii nu se vor mai returna.

5. Ce garantie au produsele www.mobilaslava.ro?

Toate produsele comercializate de www.mobilaslava.ro au garantie pentru calitate 24 de luni. Fiecare produs are specificatiile scrise in descrierea acestuia pe site-ul nostru. Toate produsele vandute de catre www.mobilaslava.ro vin cu garantie, pe care o veti gasi inscriptionata pe spatele facturii fiscale. Conditiile de validitate pentru garantie sunt urmatoarele:
  • În timpul procesului de asamblare, clientul a urmat instrucțiunile de asamblare;
  • Produsul a fost folosit în scopul pentru care a fost creat și a fost întreținut și depozitat potrivit instrucțiunilor;
  • Garanția se aplică în cazul în care defectele de calitate ale produsului sunt cauzate de către producător sau de către transportarea produsului până la client.
Clientul pierde garanția în cazurile în care:
  • Cumpărătorul nu a urmat regulile de mentenanță și depozitare ale mobilei;
  • Produsele au fost deteriorate de către cumpărător;
  • Mobila nu a fost deteriorată din cauza forței majore.
În ceea ce privește defectele ce apar când folosiți mobila, vă rugăm să folosiți datele de contact oferite pe site-ul www.mobilaslava.ro pentru a le semnala. În timpul garanției, toate problemele legate de calitate și cantitatea produselor vor fi rezolvate de către www.mobilaslava.ro. Reparațiile sau înlocuirea produselor vor fi plătite de către companie. În timpul garanției (24 de luni), după ce ați observat defectele ascunse de material, vă rugăm să faceți fotografii și să ni le trimiteți la contact@slava.ro , insotite de o scurta descriere a defectului . Producătorul va decide dacă se aplică garanția – ceea ce înseamnă că defectul a apărut în timpul producției sau din alte motive. Veți fi informat de decizia producătorului prin metoda de comunicare preferată de dvs. Vă rugăm să rețineți că: Garanția producătorului nu se aplică pieselor de mobilă afectate de timp și uzură.

6. Cat dureaza livrarea unei comenzi in Romania si care este costul livrarii ?

Avand in vedere ca produsele din Centrul Comercial Slava sunt fabricate de catre producatori diferiti , acestea au termene de livrare diferite. In momentul plasarii comenzii vi se va face o estimare a intervalului de livrare, in functie de produsele incluse in comanda. Fiecare piesă de mobilier are un timp estimativ de livrare in functie de tara de provenienta a produsului si disponibilitatea stocului . Timpul de livrare estimat va fi comunicat dupa plasarea comenzii. Echipa noastra va face tot posibilul ca termenul sa fie cat mai scurt si sa programam livrarea la o ora potrivita pentru beneficiar.
  • Pentru livrarea comenzilor in orasul Pitesti si pe o raza de 15 km in jurul acestuia se percepe o taxa de 100 lei / comanda  .
  • Pentru comenzile in alte localitati , livrarea se face doar pentru comenzile care opteaza si pentru serviciul de montaj si se percepe o taxa de 2,2 lei/km  si se calculeaza dus-intors.
  • Livrarea se face de catre  firmele noastre de transport sau curieri specializatii – depozităm si transportam in siguranta coletele până când vor ajunge în acasă la dvs.
  • Mobila este de obicei livrată într-un pachet plat. Instrucțiunile de asamblare se află în pachet.
  Cu o zi înainte de livrare, contactăm clienții pentru a stabili ora de livrare. La primirea comenzii puteti sa verificati coletele inainte de a semna documentul de primire. În cazul în care, în timpul livrării bunurilor ați observat vreun defect în aspectul mobilierului sau piese lipsă din mobilier, asigurați-vă că specificați acest lucru pe factură, pe nota de livrare și pe alte documente de transfer. Dacă observați aceste probleme mai târziu, sunați-ne la 0743002208  sau trimiteți-ne un email la contact@slava.ro . Dacă faceți o plată în cash, asigurați-vă că aveți exact suma indicată pe comandă la primirea comenzii.   Mentiuni importante :
  • Costul transportului se achita indiferent de valoarea facturii
  • Livrarea produselor se realizeaza pana in fata locuintei daca accesul auto este posibil
  • Asigurati-va ca este cineva la adresa indicata ,la data si ora stabilita
  • Pentru reprogramarea livrarii ,se vor achita din nou costurile de transport
Confirmarea livrarii sau eventualele modificari se vor comunica telefonic si prin sms.

7. Cat dureaza livrarea unei comenzi in afara Romaniei (in Republica Moldova)?

Avand in vedere ca produsele din Centrul Comercial Slava sunt fabricate de catre producatori diferiti, acestea au termene de livrare diferite. In momentul plasarii comenzii vi se va face o estimare a intervalului de livrare, in functie de produsele incluse in comanda.

8. Aveti un showroom unde pot vedea mobila cu ochii mei?

Da, avem un showroom de 4500 de mp, pe care il puteti gasi in Pitesti, judetul Arges, pe Strada Campulung, nr. 1D.

9. Aveti mobila produsa de voi?

Momentan nu avem propria noastra fabrica de mobila, insa avem mobila produsa in cele mai de incredere fabrici din Romania si internationale, de catre parteneri cu renume pe piata.

10. Pot alege si alte culori pentru produsul dorit, in afara de cele care exista pe site?

Dacă modelul permite acest lucru, da! Cel mai bine este sa ne contactati, iar noi vom face tot posibilul sa va ajutam!

11. Pot sa comand mobila de o anumita dimensiune specifica?

Avem o gama variata de produse de mobilier, pentru fiecare colt al casei dumneavoastra in dimensiuni si stiluri diversificate, prin urmare, cel mai probabil veti gasi dimensiunea dorita printre produsele noastre. In cazul in care doriti dimensiuni diferite fata de cele inscrise pe produs, din pacate nu putem comanda noi, avand in vedere ca nu suntem producatori. Cel mai bine este sa ne contactati si sa ne spuneti specific ce anume doriti.

12. Pot sa schimb ce contine un set de bucatarie?

Puteti schimba ceea ce contine un set de bucatarie, doar daca acel set a fost combinat de noi. Seturile standard care sunt deja oferite de catre producator intr-un anumit format specific nu pot fi schimbate sau vandute separat. Cea mai buna varianta in acest caz este sa comandati setul dorit si sa nu folosti anumite componente de care nu aveti neaparata nevoie, daca aceasta este problema. Daca va doriti un anumit set de bucatarie, pe care nu il gasiti in showroom-ul sau pe site-ul nostru, noi il putem comanda pentru dumneavoastra.

13. Realizati proiecte pentru bucatarie?

Noi putem să vă facem un proiect pentru bucătărie și putem crea un set pentru bucătărie din dulapuri separate. Trebuie să ne trimiteți pe e-mail planul dvs pentru bucătărie sau dimensiunile la contact@slava.ro. Ar fi cel mai bine dacă ne-ați trimite un set pentru bucătărie și culoarea pe care o doriți pentru că prețul depinde de aceste două elemente. Cu cât avem mai multe informații, cu atât mai bine 🙂

14. Care este pretul mobilei?

Toate prețurile produselor sunt scrise lângă acestea. Dacă există opțiuni extra pentru selectarea prețului, acestea se vor ajusta automat, iar site-ul se va reîmprospăta imediat. Prețurile includ TVA.

15. Cum pot sa obtin noi informatii despre comanda mea?

Puteți să ne contactați la nr de telefon 0742 032 208 sau pe email la contact@slava.ro cu numărul comenzii și vă vom oferi informații despre starea actuală a comenzii dvs și dacă este posibil – o dată de livrare.

16. Oferiti si facturi cu TVA pentru companii?

Toți clienții noștri au o factură TVA.

17. Cum pot sa imi anulez comanda deja plasata?

Dacă doriți să anulați comanda din orice motiv, puteți face asta sunându-ne la 0742 032 208 sau la contact@slava.ro.

18. La ce ora livrati mobila?

Noi încercăm mereu să livrăm comanda la o oră potrivită pentru dvs. Cu cel puțin cu o zi înainte de livrare, vă vom suna pentru a vă informa de sosirea comenzii și pentru a vă oferi o oră aproximativă pentru livrarea de a doua zi. De asemenea, în timpul zilei de livrare, șoferul vă va suna pentru a vă informa de sosirea lui.

19. Aveti si serviciu de montaj?

DA. Este un serviciu prestat de persoane specializate care garanteaza o executie de calitate si se percepe o taxa de 7% din valoarea produsului. Montajul se poate realiza de echipa noastra in afara orasului Pitesti atunci cand transportul este efectuat de firma noastra. Mentiuni importante:
  • Procentul se aplica la pretul intreg al produsului
  • Echipa noastra nu face modificari asupra produselor comandate
  • Echipa noastra nu realizeaza lucrari de racordare la retelele de utilitati
  • Asigurati-va ca spatiul in care se ansambleaza mobilierul este eliberat inaintea sosirii echipei noastre
  • Ansamblarea se realizeaza doar pentru produsele cumparate in magazinul nostru
Valoarea minima a serviciului de ansamblare este de 150 lei / produs.

20. Ce fac daca primesc mobila cu defect sau lipsesc piese?

Dacă ați primit o mobilă cu defecte, daune sau lipsesc piese, vă rugăm să ne contactați la 0742 032 208 sau la contact@slava.ro și ar trebui să menționați numărul piesei lipsă sau deteriorate potrivit instrucțiunilor. De asemenea, ar trebui să ne trimiteți o poză pe email la contact@slava.ro deoarece noi o vom trimite mai departe la producător. Producătorul este obligat să vă înlocuiască piesa într-un termen rezonabil după înregistrarea garanției.